Գաղտնիության քաղաքականություն
Ընթացիկ գաղտնիության քաղաքականությունը մշակվել է ՀՀ օրենքին համապատասխան: 27.07.2006 թ. N 152 FZ
«Առևտրի տվյալների մասին» և կարգավորում. ԵՄ տվյալների պաշտպանության ընդհանուր կանոնակարգ (GDPR)
Եվրոպական միությունն ուժի մեջ է մտել 25.05.2018 թ. Սույն Գաղտնիության քաղաքականությունը սահմանում է
Տաքսի Տավրոս սահմանափակ պատասխանատվությամբ ընկերության և դուստր ձեռնարկությունների օգտագործման
կանոնները, որոնք տրամադրվում են ընկերությունների արտադրանքներն ու ծառայություններն օգտագործող անձանց
կողմից տրամադրված անձնական տեղեկատվությամբ »):
Պայմաններ և սահմանումներ
1. Այս գաղտնիության քաղաքականության մեջ, եթե տեքստը ուղղակիորեն այլ բան չի ենթադրում, հետևյալ
տերմինները կունենան հետևյալ իմաստները.
«Ընկերություն» - «Տաքսի Տավրոս» Սահմանափակ պատասխանատվությամբ ընկերություն, ՀՎՀՀ - 06942346,
գտնվելու վայրը ՝ Հայաստանի Հանրապետություն, 2023, ք.Վանաձոր, Շիրակի խճուղի 4/4, ի դեմս տնօրեն Մանվել
Ոփյանի, որը գործում է կանոնադրության հիման վրա:
«Դիմում» - «Արփի տաքսի» տաքսի դիսպետչերական ծառայությունն ավտոմատացնելու համար նախատեսված
ծրագրային փաթեթ, ինչպես նաև հարակից ապրանքների մի ամբողջ շարք, ներառյալ վարորդների, ուղևորների
համար նախատեսված հավելվածները, օժանդակ ծառայությունների փաթեթը.
«Համաձայնագիր» - ցանկացած պայմանագիր և (կամ) համաձայնագիր, ներառյալ Օգտատիրոջ հետ կնքված
լիցենզիայի պայմանագիրը, որի վերաբերյալ տեղեկատվությունը հասանելի է հավելվածում:
«Անձնական տվյալներ» - ցանկացած տեղեկատվություն, որն ուղղակիորեն կամ անուղղակիորեն վերաբերում է
Օգտատիրոջը և (կամ) երրորդ կողմերին, որի մասին տեղեկատվությունը տրամադրում է Օգտատերը ՝ օգտագործելով
ծրագիրը:
«Օգտագործող» - ցանկացած ֆիզիկական կամ իրավաբանական անձ կամ անհատ ձեռնարկատեր, որն օգտագործում
է ծրագիրը ցանկացած ծավալով, և որի հետ կնքվել է Համաձայնագիր:
2. Գաղտնիության քաղաքականության տեքստում հայտնաբերված բոլոր մյուս պայմանները և սահմանումները
մեկնաբանվում են համաձայն ՀՀ Համաձայնագրի, Համաձայնագրի և օրենսդրության:
3. Գաղտնիության քաղաքականության վերնագրերի (պարբերությունների) վերնագրերը նախատեսված են բացառապես
Գաղտնիության քաղաքականության տեքստի օգտագործման հարմարավետության համար և չունեն բառացի
իրավաբանական նշանակություն:
4. Գաղտնիության քաղաքականությունը մշակվել է և պետք է մեկնաբանվի Հայաստանի Հանրապետության
օրենսդրությանը համապատասխան:
5. Ծրագրի օգտագործումը նշանակում է, որ Օգտատերը համաձայն է Գաղտնիության քաղաքականության և դրա
պայմանների հետ:
Ներածություն
Օգտագործելով «ընկերության» ծառայությունները ՝ դուք մեզ վստահում եք ձեր անձնական տվյալները: Մենք ամեն
ինչ անում ենք, որ արդարացնենք այս վստահությունը: Մասնավորապես, մենք ուզում ենք, որ բոլոր օգտվողները
հասկանան, թե ինչպես է աշխատում «հավելվածը» տեղեկատվության հետ:
«Ընկերության» գաղտնիության քաղաքականությունը սահմանում է, թե մենք ինչ տվյալներ ենք հավաքում, ինչպես
են դրանք մշակվում և փոխանցվում, և ինչ սահմանափակումներ կարող են սահմանել օգտվողները: Խորհուրդ ենք
տալիս կարդալ այս փաստաթուղթը, որը պարունակում է մեր Գաղտնիության քաղաքականության հիմնական
դրույթները, ներառյալ տեղեկություններ այն մասին, թե ինչ տվյալներ, երբ ենք հավաքում և ինչպես ենք դրանք
օգտագործում:
Տվյալների հավաքում և օգտագործում
Դիմումի շրջանակը
Գաղտնիության քաղաքականությունը նկարագրում է, թե ինչպես է «ընկերությունը» և դրան կից ընկերությունները
հավաքում և օգտագործում անձնական տվյալներ ՝ օգտվողներին ծառայություններ մատուցելու համար:
Քաղաքականությունը տարածվում է ամբողջ աշխարհում «ընկերության» ծրագրերի, կայքերի, գործառույթների և
ծառայությունների բոլոր օգտվողների վրա: Սույն քաղաքականությունը վերաբերում է ՝
• տրանսպորտային ծառայություններ պատվիրող և ստացող օգտվողներին.
• վարորդներ, որոնք տրանսպորտային ծառայություններ են մատուցում անհատապես կամ միջոցով
• գործընկեր տրանսպորտային ընկերություններ;
• պատվերներ ստացողներ, ովքեր ուղարկում են սննդի և այլ ապրանքների առաքման պատվերներ
• առաքման ծառայություններ մատուցող սուրհանդակային գործընկերներ:
Այս քաղաքականությունը վերաբերում է նաև այն օգտվողներին, ովքեր «ընկերությանը» տվյալներ են տրամադրում
«ընկերության» ծառայություններից օգտվելու համար դիմում ներկայացնելիս, ինչպես նաև այն օգտվողներին, որոնց
տվյալները «ընկերությունը» ստանում է որպես ծառայությունների մատուցման մաս: Այս բոլոր անձինք սույն
Քաղաքականության շրջանակներում կոչվում են օգտվողներ:
Այս փաստաթղթում նկարագրված կանոնները կիրառվում են միայն այն դեպքում, եթե դրանք համապատասխանում են
այն տարածաշրջանների օրենքներին, որտեղ գործում է «ընկերությունը»: Այսպիսով, եթե Քաղաքականության
որոշակի դրույթներ հակասում են որոշակի տարածաշրջանի օրենսդրությանը, դրանք այնտեղ չեն տարածվում: Եթե
ձեր երկրի կամ տարածաշրջանի կանոնակարգերի վերաբերյալ հարցեր ունեք, խնդրում ենք կապվել մեզ հետ:
Անձնական տվյալների օպերատոր
«Ընկերության» կողմից տվյալների մշակման վերաբերյալ հարցեր, մեկնաբանություններ և բողոքներ կարող են
ուղարկվել տվյալների պաշտպանության գրասենյակ:
Մենք անձնական տվյալներ ենք մշակում Հայաստանի մեր երկրում, «Ընկերությունը» չի փոխանցում օգտվողի
տեղեկատվությունը երկրից դուրս ՝ օգտագործելով գործող օրենսդրությամբ հաստատված մեխանիզմները:
Հավաքած տեղեկատվություն
«Ընկերությունը» և այլ ընկերություններ անունից հավաքում են հետևյալ տեղեկատվությունը.
1. Ձեր տրամադրած տվյալները
Դրանք ներառում են.
• Օգտատիրոջ պրոֆիլը: Մենք տեղեկություններ ենք հավաքում, երբ դուք պրոֆիլ եք ստեղծում կամ թարմացնում:
Այս տեղեկատվությունը պարունակում է անուն, էլ. Հասցե, հեռախոսահամար,հասցեի, բիլինգի և բանկային
տեղեկատվություն (ներառյալ տեղեկատվություն վճարման հաստատման մասին), ինչպես նաև տեղեկատվություն
գործընկեր վարորդների մեքենայի մասին:
• ժողովրդագրական տվյալներ. Մենք կարող ենք ժողովրդագրական տեղեկություններ հավաքել «հավելվածի»
օգտվողների մասին:
• Օգտագործողի կողմից ստեղծված բովանդակություն: Մենք կարող ենք տեղեկություններ հավաքել, որոնք դուք
տրամադրում եք գնահատականներում և մեկնաբանություններում։
1. «Ընկերության» ծառայություններից օգտվելու գործընթացում ստեղծված տվյալներ
Դրանք ներառում են.
• Գտնվելու վայրի մասին տեղեկություններ
Կախված օգտագործվող «ընկերության» ծառայություններից, հավելվածի կարգավորումներից և մուտքի ընտրված
մակարդակից ՝ «ընկերությունը» կարող է ճշգրիտ կամ մոտավոր տեղեկություններ հավաքել ձեր գտնվելու վայրի
վերաբերյալ ՝ հիմնվելով GPS- ի, Wi-Fi- ի և IP հասցեի տվյալների վրա:
o «Հավելվածը» վարորդների և գործընկեր վարորդների գտնվելու վայրի մասին տեղեկատվություն է հավաքում
միայն այն դեպքում, երբ ծրագիրն աշխատում է ինչպես ֆոնային, այնպես էլ առաջնահերթ ռեժիմով (ծրագիրը բաց է
և ցուցադրվում է էկրանին) ՝ ուղևորության արժեքը հաշվարկելու համար ՝ կախված երթուղու անցած վազքից:
o «Հավելվածը» -ը տեղեկություններ է հավաքում օգտվողների գտնվելու վայրի մասին միայն այն դեպքում, երբ
հավելվածը գործում է առաջին պլանում: Որոշ շրջաններում հավելվածը կարող է նաև հավաքել այս
տեղեկատվությունը, երբ ծրագիրը գործարկվում է առաջին պլանում, եթե դա թույլատրվում է հավելվածում կամ
սարքի կարգավորումներում: Վարորդիկողմից ստացված իրական կոորդինատների առկայությունը անցած
ճանապարհը և պատվերի արժեքը հաշվարկելու հիմնական պայմանն է:
o Տրանսպորտային օգտագործողները և պատվեր ստացողները կարող են օգտագործել ծրագիրը և կանխել տեղանքի
վերաբերյալ տեղեկատվության հավաքագրումը: Այնուամենայնիվ, այս դեպքում հավելվածի որոշ գործառույթներ
կարող են չաշխատել: Օրինակ, եթե հավելվածը հասանելիություն չունի գտնվելու վայրի տվյալների վերաբերյալ,
ապա ամեն անգամ ստիպված կլինեք ձեռքով նշել տեղը: Բացի այդ, նույնիսկ այս դեպքում ուղևորության ժամանակ
ընկերությունը կարող է տեղեկություն ստանալ Ձեր գտնվելու վայրի մասին վարորդի կողմից:
• * Տեղեկատվություն գործարքների մասին **
Մենք տեղեկություններ ենք հավաքում ծառայությունների օգտագործման հետ կապված գործարքների վերաբերյալ,
ներառյալ պատվիրված և մատուցվող ծառայությունների տեսակը, պատվերի և առաքման մանրամասները,
ծառայության մատուցման ամսաթիվը և ժամանակը, արժեքը, ճանապարհի հեռավորությունը և վճարման եղանակը:
Բացի այդ, երբ մեկ այլ օգտվող մուտքագրում է ձեր պրոմո կոդը, մենք կարող ենք ձեր անունը կապել այդ անձի
տվյալների հետ:
• Օգտագործման տեղեկատվություն
Մենք տեղեկություններ ենք հավաքում հավելվածի ծառայությունների հետ ձեր փոխգործակցության մասին, ներառյալ
՝ մուտքի ամսաթվի և ժամի, ծրագրի գործառույթների և դիտված էջերի գործառույթների, ծրագրի և այլ համակարգի
տարրերի անսարքությունների, և երրորդ կողմի վերաբերյալ ,կայքերի և ծառայությունների մասին, որոնք դուք
օգտագործել եք նախքան ընկերության կողմից մատուցվող ծառայություններ ստանալը : Դա անելու համար մենք
օգտագործում ենք cookie ֆայլեր, պիքսելային պիտակներ և այլ տեխնոլոգիաներ, որոնք ստեղծում և
օգտագործում են եզակի նույնացուցիչներ: Այս տեխնոլոգիաների մասին ավելի մանրամասն կարդացեք «Cookie
Statement» հայտարարության մեջ (https://wikimediafoundation.org/wiki/Cookie_statement):
• Սարքի մասին տեղեկություններ
Մենք կարող ենք տեղեկատվություն հավաքել այն սարքերի մասին, որոնք դուք օգտագործում եք «հավելվածի»
ծառայություններ մուտք գործելու համար, ներառյալ տվյալները սարքի մոդելի, IP հասցեի, օպերացիոն համակարգի
և դրա վարկածի, ծրագրաշարի, ֆայլերի անունների և տարբերակների, նախընտրած լեզուների, սարքերի եզակի
նույնացուցիչների, գովազդի մասին: նույնացուցիչներ, սերիական համարներ և սարքերի շարժումներ ինչպոս նաև
տեղեկություններ բջջային ցանցից:
• Փոխազդեցության վերաբերյալ տեղեկատվություն
Օգտագործողները կարող են կապվել «ընկերության» աշխատակիցների հետ ՝ «ընկերության» ծրագրերի, կայքերի եւ
այլ ծառայությունների միջոցով: Օրինակ ՝ գործընկեր վարորդները և տրանսպորտային ծառայությունից օգտվողները,
ինչպես նաև գործընկեր սուրհանդակները և պատվեր ստացողները կարող են զանգահարել և հաղորդագրություն
ուղարկել միմյանց ՝ առանց հեռախոսահամարների բացահայտման: Այս ծառայության մատուցման շրջանակներում
ընկերությունը ստանում է զանգերի և SMS- ի վերաբերյալ տվյալներ, ներառյալ զանգի կամ տեքստային
հաղորդագրության ուղարկման ամսաթիվը և ժամանակը, ինչպես նաև տեքստային հաղորդագրությունների
բովանդակությունը: Ընկերությունը կարող է նաև օգտագործել այս տեղեկատվությունը աջակցություն տրամադրելու
համար (ներառյալ ՝ օգտագործողների միջև վեճերը լուծելու համար), ապահովել անվտանգություն կամ
պաշտպանություն, բարելավել մեր ապրանքներն ու ծառայությունները, ինչպես նաև վերլուծական նպատակներով:
1. Տեղեկատվություն այլ աղբյուրներից
Այս աղբյուրները ներառում են.
• օգտվողներ, ովքեր ձեզ թողնում են գնահատականներ, հաճոյախոսություններ և այլ ակնարկներ.
• օգտվողներ, որոնք տրամադրում են ձեր տվյալները ՝ կապված հավաքագրման ծրագրերին ձեր մասնակցության հետ;
• օգտվողներ, ովքեր ձեր համար կամ ձեր անունից ծառայություններ են պատվիրում.
• օգտագործողներ և այլ անձինք, ովքեր տեղեկատվություն են տրամադրում հայցերի կամ վեճերի համատեքստում.
• «ընկերության» բիզնես գործընկերներ, որոնց միջոցով դուք ստեղծում կամ մուտք եք գործում պրոֆիլ,
մասնավորապես վճարային ծառայություններ մատուցող ընկերությունները, սոցիալական ցանցերը, որոնք ըստ
պահանջարկի ծառայություններ են մատուցում, և «ընկերության» API- ն օգտագործող ծրագրերն ու կայքերը, որոնց
API- ն ինտերֆեյս է և օգտագործվում է «ընկերության» կողմից:
• ֆինանսական ծառայություններ մատուցող ընկերություններ (վարորդների և գործընկերների համար);
• գործընկեր տրանսպորտային ընկերություններ (գործընկեր վարորդների համար, ովքեր ծառայություններն
օգտագործում են այդպիսի ընկերությունների հետ կապված հաշիվների միջոցով);
• հանրության համար մատչելի աղբյուրներ;
• շուկայավարման ծառայություններ մատուցողներ:
«Ընկերությունը» կարող է այդ աղբյուրներից ստացված տվյալները համատեղել այլ մատչելի տեղեկատվության հետ:
Տեղեկատվության օգտագործում
«Ընկերությունը» հավաքած տեղեկատվությունն օգտագործում է հետևյալ նպատակների համար.
1. Ապրանքների և ծառայությունների մատուցում
Հավաքած տեղեկատվությունն անհրաժեշտ է «ընկերության» ապրանքների և ծառայությունների որակը ապահովելու,
անհատականացնելու, աջակցելու և որակը բարելավելու համար: Մասնավորապես, այդպիսի տեղեկատվությունն
օգտագործվում է հետևյալ նպատակների համար.
• Ստեղծել և թարմացնել պրոֆիլ:
• Օգտատիրոջ ինքնության հաստատում:
• Փոխադրման, առաքման և այլ ծառայությունների մատուցում: Մասնավորապես, «ընկերությունը» ավտոմատ
կերպով մշակում է գործառույթների իրականացման համար անհրաժեշտ տվյալները, որոնք որոշում են ուղևորության
արժեքը `ելնելով փոփոխական գործոններից: Այս գործոնները ներառում են նախատեսված երթուղու գնահատված
ժամանակը և հեռավորությունը, ճանապարհի պայմանները և «ընկերության» հարթակը ներկայումս
օգտագործողներից և գործընկեր վարորդներից:
• Այս ծառայությունների համար վճարումների մշակում և իրականացում:
• Հետևել ուղևորությանը և առաքմանը:
• Այլ մարդկանց հետ տեղեկատվության փոխանակման գործառույթների կատարում. Հաճոյախոսություններ
վարորդներին, ընկերներին առաջարկություն, ուղևորության արժեքի փոխանակում և այլն:
• Աշխատանք պրոֆիլի անհատականացման առանձնահատկությունների հետ, ինչպիսիք են սիրված հասցեների
էջանշումը և վերջին նպատակակետերի արագ մուտքը:
•ծառայության մատուցման համար անհրաժեշտ ներքին գործողությունների կատարում, ներառյալ `ծրագրակազմի
սխալների և գործառնական խնդիրների լուծում, տվյալների վերլուծություն, փորձարկում և հետազոտում, ինչպես
նաև օգտագործման և գործունեության միտումների հետևում և վերլուծություն:
1. Անվտանգություն և պաշտպանություն
Մենք օգտագործում ենք ձեր տեղեկատվությունը `մեր ծառայությունների անվտանգությունը, պաշտպանությունն ու
ամբողջականությունը ապահովելու համար: Մասնավորապես, մենք.
• Մենք օգտագործում ենք տվյալներ սարքի, գտնվելու վայրի, պրոֆիլի, օգտագործման և այլնի մասին
`խարդախությունը և անվտանգ գործողությունները կանխելու և հայտնաբերելու համար: Մասնավորապես, մենք
մշակում ենք այդպիսի տեղեկատվություն ՝ խարդախ և անվտանգ վարքի ցուցումներ հայտնաբերելու համար:
Գործընթացը կարող է լրացուցիչ օգտագործել տեղեկատվություն երրորդ կողմերից: Երբեմն նման դեպքերը կարող են
հանգեցնել հաշվի անջատմանը որոշումների կայացման ավտոմատ համակարգով: Եվրամիության երկրներում
օգտագործողներն իրավունք ունեն բողոքարկել տվյալների նման մշակումը: Ավելի մանրամասն կարող եք կարդալ
II.I.1.d բաժնում:
• Մենք օգտագործում ենք գնահատականներ ՝ օգտվողներին խրախուսելու համար որպեսզի կարգավորեն իրենց վարքը
և անջատում են նվազագույնից ցածր գնահատական ունեցող օգտվողների ակաունտները: Որոշումների
կայացման ավտոմատ համակարգը կարող է հաշվարկել վարկանիշը և հաշիվն անջատել: Եվրամիության երկրներում
օգտագործողներն իրավունք ունեն բողոքարկել տվյալների նման մշակումը: Ավելի մանրամասն կարող եք կարդալ
II.I.1.d բաժնում:
1. Աջակցության ծառայություն
«Ընկերությունն» օգտագործում է հավաքված տեղեկատվությունը, ներառյալ ՝ աջակցության զանգերի գրառումները,
համապատասխան ծանուցումից և ձեր համաձայնությունը ստանալուց հետո, օժանդակություն տրամադրելու համար,
երբ դուք կապվեք աջակցության հետ, ներառյալ
• համապատասխան օժանդակ անձին հարցեր ուղղելը.
• առաջացած խնդիրների ուսումնասիրում և վերացում.
• օժանդակ ծառայության հետևում և օպտիմիզացում:
1. Հետազոտություն և մշակում
Մենք կարող ենք օգտագործել մեր հավաքած տեղեկատվությունը ՝ արտադրանքներն ու ծառայությունները
փորձարկելու, հետազոտելու, վերլուծելու և զարգացնելու համար: Սա մեզ թույլ է տալիս բարելավել մեր
ծառայությունների անվտանգությունն ու հուսալիությունը, զարգացնել նոր առանձնահատկություններ և
ապրանքատեսակներ, ինչպես նաև բարելավել ընկերության ծառայությունների հետ կապված ապահովագրական և
ֆինանսական ծրագրերը:
1. Օգտագործողի փոխազդեցություն
«Ընկերությունն» օգտագործում է հավաքված տեղեկատվությունը ՝ օգտագործողների միջեւ հաղորդակցությունը
հեշտացնելու համար: Օրինակ, գործընկեր վարորդը կարող է ուղարկել տեքստային հաղորդագրություն կամ
զանգահարել օգտվողին ՝ գտնվելու վայրի հաստատման համար: Դիսպետչերը կամ դիսպետչերական գործընկերը
կարող է զանգահարել հաճախորդին `պատվերի վերաբերյալ տեղեկատվություն տրամադրելու համար:
1. Հաղորդագրություններ «ընկերությունից»
Ընկերությունը կարող է օգտագործել հավաքած տեղեկատվությունը ՝ ձեզ ապրանքների, ծառայությունների,
ակցիաների, հետազոտությունների, հարցումների, նորությունների, փոփոխությունների և իրադարձությունների
վերաբերյալ հաղորդագրություններ ուղարկելու համար:
«Ընկերությունը» կարող է նաև օգտագործել տեղեկատվությունը մրցույթների և խաղերի վիճակահանության
խթանման և կազմակերպման, շահումները վճարելու և մրցանակներ շնորհելու պարտավորությունները կատարելու,
ինչպես նաև մեր ծառայությունների և բիզնես գործընկերների հետ կապված համապատասխան գովազդներով և
բովանդակությամբ ապահովելու համար: Կարող եք նաև նման հաղորդագրություններ ստանալ ՝ հիմնվելով ձեր
օգտվողի պրոֆիլի պարամետրերի վրա: Եվրամիության երկրներում օգտագործողներն իրավունք ունեն բողոքարկել
տվյալների նման մշակումը: Ավելի մանրամասն կարող եք կարդալ II.I.1.d բաժնում:
Ընկերությունը կարող է նաև օգտագործել այս տեղեկատվությունը ՝ օգտագործողներին տեղեկացնելու
ընտրությունների, քվեարկության, հանրաքվեների, քաղաքական և մեր ծառայությունների հետ կապված այլ
գործընթացների մասին:
1. Վարույթներ և իրավական պահանջներ
Մենք կարող ենք օգտագործել հավաքած տեղեկատվությունը ՝ ընկերության ծառայությունները ձեր կողմից
օգտագործելու հետ կապված հայցերն ու վեճերը քննելու և լուծելու համար, ինչպես նաև այլ օրինական
նպատակներով կամ կարգավորող մարմինների, պետական մարմինների և այլ պաշտոնական հարցումների
պատասխանների դեպքում:
Երրորդ կողմի Cookie-ներ և տեխնոլոգիաներ
Տեղեկանիշները փոքր տեքստային ֆայլեր են, որոնք պահվում են ձեր բրաուզերում կամ Ձեր սարքում կայքերի,
ծրագրերի, առցանց ռեսուրսների և գովազդների միջոցով: «Ընկերությունն» օգտագործում է cookie և նմանատիպ
տեխնոլոգիաներ այնպիսի նպատակների համար, ինչպիսիք են.
• օգտագործողների ինքնության ստուգում.
• օգտագործողի պարամետրերի և պարամետրերի անգիրացում;
• բովանդակության ժողովրդականության որոշում;
• գովազդային արշավների արդյունավետության ապահովում և գնահատում;
• Կայքի երթևեկի և միտումների վերլուծություն և առցանց վարքի և այն մարդկանց հետաքրքրությունների
ընդհանուր ընկալում, ովքեր համագործակցում են մեր ծառայությունների հետ:
Մենք կարող ենք նաև թույլ տալ, որ մյուսները մեզ լսարանի վիճակագրություն և վերլուծական ծառայություններ
տրամադրեն կամ մեր անունից գովազդներ տեղադրեն ինտերնետում, հետևեն այդ գովազդի արդյունավետությանը և
մեզ տեղեկացնեն դրանց մասին: Այս անձինք և կազմակերպությունները կարող են օգտագործել cookie ֆայլեր,
վեբ փարոսներ, SDK և այլ տեխնոլոգիաներ ՝ ձեր սարքը նույնականացնելու համար, երբ այցելում եք մեր կայք և
օգտագործում եք մեր ծառայությունները, ինչպես նաև այլ կայքեր ու ծառայություններ եք այցելում:
Տեղեկատվության փոխանցում և բացահայտում
Որոշակի դեպքերում «ընկերությունը» կարող է հավաքած տվյալները կիսել այլ ֆիզիկական անձանց և
կազմակերպությունների հետ, որոնք ներառում են.
1. Այլ օգտվողներ
• Եթե դուք տրանսպորտային ծառայությունների օգտվող եք, մենք կարող ենք մեր գործընկեր վարորդներին
տրամադրել ձեր անունը (ցանկության դեպքում և ազգանունը), տեղեկություններ տեղափոխման վայրի և (կամ)
նպատակակետի մասին:
• Եթե դուք վարորդ կամ սուրհանդակային գործընկեր եք, մենք կարող ենք օգտվողներին տրամադրել հետևյալ
տեղեկատվությունը. Ձեր անունը և լուսանկարը. ձեր մեքենայի պատրաստումը, մոդելը, գույնը, պետական
գրանցման համարը և լուսանկարը. ձեր գտնվելու վայրը; ձեր վարկանիշը հավելվածում, ինչպես նաև ձեր
կոնտակտային տվյալները (գործող օրենսդրությանը համապատասխան): Եթե դուք լրացրել եք ձեր վարորդի
պրոֆիլը, մենք կարող ենք նաև տրամադրել ցանկացած տեղեկատվություն այդ պրոֆիլից, ներառյալ ձեր
տրամադրած տեղեկատվությունը, ինչպես նաև ձեր հաճախորդների հետադարձ կապը: Անդորրագիր է ուղարկվում
նաև ուղևորության հաճախորդներին և պատվերներ ստացողին, որոնք պարունակում են հետևյալ տեղեկատվությունը.
ձեր անունը (ազգանունը) և լուսանկարը; ծածկված երթուղու քարտեզը:
2. Օգտագործողներն ու կազմակերպությունները ՝ համաձայն ձեր խնդրանքի
Մասնավորապես, մենք կարող ենք կիսվել ձեր տեղեկատվությամբ.
• Ձեր խնդրանքով երրորդ կողմերին: Օրինակ, մենք կարող ենք ձեր ժամանման
մոտավոր ժամանակը և գտնվելու վայրը կամ ուղևորության վերաբերյալ
տեղեկությունները փոխանցել ձեր ընկերոջը:
• Ընկերության գործընկերներ: Օրինակ, եթե դուք ծառայություն եք պատվիրում որպես
դուստր ձեռնարկություն կամ գովազդային առաջարկի մաս՝ երրորդ կողմի
մատակարարից, ընկերությունը կարող է ձեր մասին տեղեկատվությունը փոխանցել այդ
մատակարարին: Այս կատեգորիան կարող է ներառել նաև այլ ծրագրեր և կայքեր, որոնք
ինտեգրվում են ընկերության API- ին: տրանսպորտային միջոցների, ինչպես նաև
ծրագրերի և կայքերի մատակարարման և ծառայությունների տրամադրման համար,
որոնց ծրագրային միջերեսներով և ծառայություններով ինտեգրված է ընկերության
պլատֆորմը. բիզնես գործընկերներ, որոնց հետ ընկերությունն իրականացնում է
խթանումներ և մրցույթներ, ինչպես նաև տրամադրում է հատուկ ծառայություններ:
3. Լայն լսարան հանրային ֆորումում բովանդակություն տեղադրելու ժամանակ
Մենք ուրախ ենք շփվել օգտվողների հետ, այդ թվում ՝ սոցիալական ցանցերի և մեր պլատֆորմի այլ գործիքների
միջոցով: Երբ դուք կապվում եք մեզ հետ այս ալիքներով, ձեր հաղորդագրությունները հասանելի են դառնում
մարդկանց լայն շրջանակի համար:
4. Ընկերության ծառայություններ մատուցողներ և գործընկերներ
«Ընկերությունը» կարող է տեղեկատվություն տրամադրել իր մատակարարներին, խորհրդատուներին,
շուկայավարման գործընկերներին, հետազոտական ընկերություններին և ծառայություններ մատուցող այլ
ընկերություններին: Դրանք ներառում են, մասնավորապես.
• վճարումներ ստանալու և վերամշակելու օպերատորներ.
• փաստաթղթերի ստուգման մեջ ներգրավված ընկերություններ (միայն վարորդների և սուրհանդակային
գործընկերների համար).
• ամպային պահեստի մատակարարներ;
• շուկայավարման գործընկերներ և շուկայավարման հարթակների օպերատորներ.
• վերլուծական համակարգերի մատակարարներ;
• հետազոտական ընկերություններ, ներառյալ այն կազմակերպությունները, որոնք Ընկերության հետ կամ նրա
անունից հարցում և հետազոտական նախագծեր են իրականացնում.
• ծրագրերի անվտանգություն և պաշտպանություն ապահովող գործընկերներ;
• խորհրդատուներ, իրավաբաններ, հաշվապահներ և այլ մասնագիտական ծառայություններ մատուցողներ.
• փոխադրամիջոցների պարկերի գործընկեր-սեփականատերեր.
• ապահովագրական և ֆինանսական ծառայություններ մատուցող գործընկերներ.
• օդանավակայաններ;
• այլ տեղական փոխադրողներ;
• գործընկեր ռեստորաններ;
• մեքենաների ֆինանսավորման և վարձակալության ծառայություններ մատուցող անձինք և երրորդ կողմի
մեքենաների մատակարարներ:
5. Անհատներ, կազմակերպություններ և պետական մարմիններ (իրավական խնդիրները լուծելու և վեճերը
լուծելու համար)
«Ընկերությունն» իրավունք ունի տրամադրել ձեր տվյալները, եթե կարծում է, որ դրանք պահանջվում են օրենքով,
կանոնակարգով, գործող պայմանագրով, իրավական գործընթացով կամ պետական մարմնից պահանջով, կամ եթե
դրանք անհրաժեշտ են անվտանգության նպատակներով և այլն: Սա ներառում է իրավապահ մարմինների
պաշտոնյաներին, լիազորված պետական գործակալություններին, օդանավակայաններին տեղեկատվության
տրամադրումը (եթե տեղեկատվության տրամադրումը օդանավակայանի տարածքում աշխատելու պայման է) և այլ
երրորդ կողմերին այնքանով, որքանով դա անհրաժեշտ է մեր ծառայությունների պայմանները, օգտագործողների
համաձայնագրերը կամ այլ կանոններ `« ընկերության »և այլ անձանց իրավունքները կամ գույքը պաշտպանելու և
վերջիններիս անվտանգությունն ապահովելու համար, ինչպես նաև մեր ծառայություններից օգտվելու հետ կապված
հայցերի և վեճերի դեպքում: Եթե դուք օգտագործում եք ուրիշի վարկային քարտ, մեզ կարող է օրենքով պահանջվել
այդ վարկային քարտի տիրոջը տրամադրել որոշակի տեղեկություններ, այդ թվում `ձեր ուղևորության հետ կապված:
Մենք կարող ենք նաև ձեր մասին տեղեկություններ տրամադրել երրորդ կողմերին `կապված այդպիսի
իրադարձությունների կամ այնպիսի իրադարձությունների հետ, ինչպիսիք են միաձուլումը կամ բանակցությունները,
ընկերության ակտիվների վաճառքը, միաձուլումը և վերակազմավորումը, մեկ այլ ընկերության կողմից մեր ամբողջ
բիզնեսի կամ դրա մի մասի ձեռքբերումը:
6. Մյուսները ՝ ձեր թույլտվությամբ
Նախնական ծանուցմամբ և ձեր համաձայնությամբ ընկերությունը կարող է նաև երրորդ անձանց փոխանցել
տեղեկություններ, որոնք նշված չեն սույն Քաղաքականության մեջ:
Տեղեկատվության պահպանում և ոչնչացում
«Ընկերությունը» օգտագործում է պրոֆիլից ստացված տեղեկատվությունը `ձեզ ծառայություններ մատուցելու և
դրանք պահելու համար, քանի դեռ ունեք պրոֆիլ:
«Ընկերությունը» պահպանում է որոշակի տեղեկատվություն, ներառյալ տեղեկատվությունը գործարքների, գտնվելու
վայրի, սարքերի և պլատֆորմի օգտագործման մասին 7 տարի ժամկետով `համաձայն իր գործող շրջանների
իրավական, հարկային, ապահովագրական և այլ պահանջների: «Ընկերությունը» փակում է մուտքը և արգելում է
օգտագործել տեղեկատվություն, որն այլևս անհրաժեշտ չէ «ընկերությանը» ծառայություններ մատուցելու,
օգտվողներին աջակցելու, ծառայության որակը բարելավելու և այլ գործառնական նպատակների համար: Նման
տվյալներն օգտագործվում են բացառապես այդ պահանջներին համապատասխանելու, անվտանգությունն ապահովելու
և խարդախությունները հայտնաբերելու և կանխելու համար:
«Ծրագրի մասին» բաժնում կարող եք ցանկացած պահի ուղարկել անձնական տվյալները ջնջելու հարցում: Նման
խնդրանք ստանալուց հետո «ընկերությունը» ջնջում է բոլոր տեղեկությունները, բացառությամբ այն տվյալների,
որոնք պարտավոր է պահպանել: Որոշ դեպքերում, օրինակ ՝ պարտքի առկայության կամ չլուծված վեճերի
առկայության դեպքում, «ընկերությունը» չի կարող ջնջել հաշիվը: Այս գործոնները վերացնելուց հետո
«ընկերությունը» ջնջում է վերը նկարագրված ընթացակարգին համապատասխանող տվյալները:
«Ընկերությունը» կարող է նաև պահպանել որոշակի տեղեկատվություն, անհրաժեշտության դեպքում, մեր բիզնեսի
օրինական շահերը բավարարելու համար, ինչպիսիք են `խարդախությունների կանխումը և օգտագործողների
անվտանգության և պաշտպանության ապահովումը: Օրինակ, եթե «ընկերությունը» արգելափակում է օգտվողի
պրոֆիլը ՝ անապահով պահվածքի կամ անվտանգության խախտումների պատճառով, մենք կարող ենք պահպանել
որոշակի տվյալներ այդ պրոֆիլի վերաբերյալ, որպեսզի հետագայում օգտագործողը չկարողանա ստեղծել նոր
«ընկերության» պրոֆիլ:
Հատուկ տեղեկություններ ԵՄ-ում օգտագործողների համար
2018 թվականի մայիսի 25-ից Եվրոպական Միությունում օգտագործողների անձնական տվյալների մշակումն
իրականացվելու է հետևյալ կանոնակարգի համաձայն. ԵՄ տվյալների պաշտպանության ընդհանուր կանոնակարգ
(«GDPR»): Այս բաժինը տեղեկատվություն է տրամադրում ԵՄ-ում օգտագործողների իրավունքների և
«ընկերության» `վերը նշված կանոնակարգով ստանձնած պարտավորությունների մասին:
1 Օգտագործողի իրավունքները ԵՄ-ում
Եթե ԵՄ-ում հավեվածի օգտվող եք, ապա «ընկերության» կողմից ձեր անձնական տեղեկատվության մշակման հետ
կապված ունեք հետեւյալ իրավունքները: Այս իրավունքներն իրականացնելու համար կարդացեք ստորև բերված
տեղեկատվությունը:
ԵՄ-ից դուրս օգտվողները կարող են նաև պահանջել պարզաբանել, ուղղել, ջնջել կամ փոխանցել իրենց անձնական
տվյալների պատճենը.
• ** ա Տվյալների հստակեցում և պատճեններ
o Դուք իրավունք ունեք պարզաբանում խնդրելու այն մասին, թե ինչ տեղեկատվություն ունի «հավելվածը» ձեր
վերաբերյալ և ինչպես է օգտագործվում այդ տեղեկատվությունը:
o Դուք նաև իրավունք ունեք ստանալու այն տվյալների պատճենը, որոնք «հավելվածը» հավաքում է ձեր մասին ձեր
համաձայնությամբ կամ ձեզ տրամադրելու հայցվող ծառայությունները:
• բ. Ուղղում
o Եթե կարծում եք, որ «հավելվածը» ոչ ճիշտ տեղեկություններ ունի ձեր մասին, կարող եք պահանջ ներկայացնել
`ուղղումներ կատարելու համար: Ուղղման հարցումը շտկելու կամ ներկայացնելու վերաբերյալ լրացուցիչ
տեղեկությունների համար տե՛ս «Պարզաբանում, պատճեններ և ուղղում» բաժինը ստորև:
• գ. ՋՆջում
o Օգտագործողները ցանկացած պահի կարող են պահանջ ներկայացնել իրենց պրոֆիլը ջնջելու համար: Դա կարելի
է անել «Ծրագրի մասին» ընտրացանկում: Մենք կարող ենք պահպանել ձեր մասին որոշակի տեղեկություններ,
ինչպես պահանջվում է օրենքով և օրինական բիզնես նպատակներով:
o «Ընկերության» կողմից տեղեկատվության պահպանման և տնօրինման վերաբերյալ լրացուցիչ տեղեկություններ
ստանալու համար տե՛ս «Տեղեկատվության պահպանում և ոչնչացում» բաժինը:
• դ Առարկություններ և բողոքներ
o ԵՄ-ում օգտագործողներն իրավունք ունեն առարկելու «ընկերության» կողմից անձնական տվյալների մշակումը,
այդ թվում `տվյալների շուկայավարման և որոշումների կայացման ավտոմատացված համակարգերի միջոցով
շուկայավարման նպատակներով: «Հավելվածը» կարող է շարունակել մշակել ձեր տեղեկատվությունը, չնայած
առարկությանը, եթե այդպիսի մշակումը համապատասխանում է տվյալների պաշտպանության ընդհանուր
կանոնակարգի (GDRP) պահանջներին:
o Բացի այդ, ԵՄ-ում օգտագործողներն իրավունք ունեն բողոք ներկայացնել «Ընկերության» կողմից անձնական
տվյալների մշակման վերաբերյալ Հոլանդիայի տվյալների պաշտպանության մարմնում (Autoriteit
Personsgegevens): Բողոքների հասցեն.
Autoriteit Personsgegevens Postbus
93374
2509 ԱJ ԴԵՆ ՀԱԱԳ
(+31) - (0) 70 - 888 85 00
o Բացի այդ, հարցերը, մեկնաբանությունները և բողոքները կարող են ուղարկվել «ընկերության» տվյալների
պաշտպանության պատասխանատուին:
2. Վերամշակման հիմքերը
Տվյալների պաշտպանության ընդհանուր կանոնակարգին համապատասխան, ընկերությունները պետք է մշակեն ԵՄ-
ում գտնվող օգտագործողների անձնական տեղեկությունները հատուկ իրավական հիմքերով: Ինչպես նկարագրված է
ստորև, «հավելվածը» մշակում է օգտագործողի տեղեկատվությունը տվյալների ընդհանուր պաշտպանության
կանոնակարգում նշված հիմքերով.
• ա. Տվյալների մշակումը պահանջվում է օգտվողներին անհրաժեշտ ծառայություններ և հնարավորություններ
ապահովելու համար:
o «Ընկերությունը» ծառայություններ մատուցելու համար պետք է հավաքի և օգտագործի որոշակի
տեղեկություններ: Նման տեղեկատվությունը ներառում է.
§ Օգտատիրոջ պրոֆիլի տվյալները, որոնք անհրաժեշտ են պրոֆիլ ստեղծելու և կառավարելու համար, այդ թվում
`ինքնությունը ստուգելու, ուղևորությունների, պատվերների վերաբերյալ տեղեկատվություն փոխանցելու և
վճարումներ կատարելու և ստանալու հնարավորությունը ապահովելու համար:
§ Վարորդի գտնվելու վայրի տվյալները, որոնք անհրաժեշտ են վարորդներին օգտվողներին նշանակելու և ընթացիկ
ուղևորությունները և նավիգացիային հետևելու համար:
§ Տեղեկատվություն «ընկերության» ծառայությունների օգտագործման հետ կապված գործառնությունների մասին:
§ Օգտագործեք տեղեկատվություն, որը անհրաժեշտ է «ընկերության» ծառայությունները պահպանելու,
օպտիմալացնելու և բարելավելու համար, ներառյալ `բոնուսային գումարների որոշումը (երբեմն` այլ
տեղեկատվության օգտագործմամբ), վարորդներին օգտվողներին նշանակելը և ճանապարհորդության և վարորդի
եկամուտների արժեքը հաշվարկելը:
o Այս տեղեկատվության հավաքումն ու օգտագործումը պարտադիր է «ընկերության» ծրագրերն օգտագործելու
համար:
• բ. Տվյալների մշակումը անհրաժեշտ է մեր օգտվողների և այլոց կենսական շահերը պաշտպանելու համար:
o «Ընկերությունն» իրավունք ունի մշակել անձնական տեղեկությունները, այդ թվում `այն տրամադրել իրավապահ
մարմիններին` օգտագործողների կամ այլոց անվտանգության սպառնալիքի դեպքում:
• գ. Տվյալների մշակումը անհրաժեշտ է «ընկերության» օրինական շահերից ելնելով:
o «Ընկերությունը» հավաքում և օգտագործում է անձնական տվյալներ այն դեպքերում, երբ դա անհրաժեշտ է իր
օրինական շահերի իրականացման համար: Սա ներառում է տեղեկատվության հավաքում և օգտագործում.պահպանել և
բարելավել ծառայության հուսալիությունը և օգտագործողի անվտանգությունը: Օրինակ, մենք հավաքում ենք
փաստաթղթերի ստուգման տվյալներ (եթե դա թույլատրվում է օրենքով), որպեսզի կանխեն անվստահելի օգտվողների
կողմից մեր ծրագրերի միջոցով ծառայություններ մատուցելը: Բացի այդ, մենք օգտագործում ենք անձնական
տեղեկություններ, որպեսզի անարդար կամ վտանգավոր գործունեություն ծավալող որևէ մեկը չօգտագործի մեր
ծառայությունները: Օրինակ ՝ մենք կարող ենք պահել արգելափակված օգտվողների տվյալները ՝ թույլ չտալով նրանց
օգտագործել ընկերության ծրագրերը:
Օգտագործման մասին տեղեկատվությունը նույնպես անհրաժեշտ է վարորդների նշանակումը օգտվողներին կանխելու
համար, որոնցում բախման մեծ ռիսկ կա (օրինակ, եթե օգտագործողը նախկինում բողոքներ է ստացել):
§ կանխել, հայտնաբերել և պայքարել մեր ծառայությունների օգտագործման հետ կապված խարդախության դեմ:
Օրինակ, երբ օգտագործողի պրոֆիլներից ստացված տվյալները և դրանց գտնվելու վայրի մասին տեղեկությունները,
նրանց կողմից ստացված սարքերը կամ ծառայությունները օգտագործվում են «ընկերության» և այլ օգտագործողների
նկատմամբ խարդախ գործողությունները բացահայտելու և կանխելու համար:
Իրավապահ մարմիններին իրազեկել հանրային անվտանգության խախտումների կամ սպառնալիքների մասին:
Օգտագործողներին աջակցություն ցուցաբերել:
§ բարելավել ծառայության որակը և ստեղծել նոր ծառայություններ: Սա, մասնավորապես, ներառում է.
Բեռնաթափման կամ հեռացման օպտիմալ վայրի որոշում, (նոր) գործառույթների առաջարկություն, նավիգացիոն
համակարգի կատարելագործում, սակագների օպտիմիզացում և գործընկերներին (վարորդներին և առաքիչներին)
օգտվողներին նշանակելու մեխանիզմ:
Հետազոտական և վերլուծական նպատակներով: Սա, մասնավորապես, ներառում է օգտագործման միտումների
վերլուծություն ՝ օգտագործողի փորձը բարելավելու և մեր ծառայության անվտանգությունն ու հուսալիությունը
բարելավելու համար:
Ուղղակի շուկայավարման նպատակներով: Սա, ներառյալ, ներառում է տվյալների վերլուծությունը ՝ միտումները
բացահայտելու և անհատականացված շուկայավարման հաղորդագրություններ ստեղծելու համար:
§ Ընկերության օգտագործման պայմաններին համապատասխանելու համար:
• դ Տվյալների մշակումը անհրաժեշտ է այլ անձանց կամ կողմերի օրինական շահերը պաշտպանելու համար:
o «Ընկերությունը» հավաքում և օգտագործում է անձնական տվյալներ այն դեպքերում, երբ անհրաժեշտ է
իրականացնել այլոց կամ հասարակության լայն շրջանակների շահերը: Սա ներառում է տեղեկատվության
փոխանցում `կապված այլ անձանց իրավունքներն ու անվտանգությունը պաշտպանելու պահանջների կամ
ապահովագրական պահանջների պահանջների հետ:
o Բացի այդ, «ընկերությունը», անհրաժեշտության դեպքում, կարող է մշակել անձնական տեղեկատվություն ՝
ելնելով հանրային շահերից, գործող օրենսդրությանը համապատասխան:
• ե. Տվյալների մշակումը անհրաժեշտ է «ընկերության» իրավական պարտավորությունները կատարելու համար:
o «Ընկերությունը» պարտավոր է պահպանել իր տարածքում գործող օրենսդրական պահանջները, համաձայն որոնց
մենք պետք է հավաքենք, մշակենք, փոխանցենք և պահենք ձեր անձնական տվյալները: Օրինակ ՝ «ընկերությունը»
պետք է համապատասխանի օրենքների և կանոնակարգերի շատ քաղաքներում և երկրներում, որոնք պահանջում են,
որուղևորության մասին տեղեկատվություն հավաքեն, պահեն դրանք երկար ժամանակով և դրանց պատճենները
տրամադրեն կառավարությանը և այլ մարմիններին: «Ընկերությունը» օգտագործում է ձեր անձնական տվյալները ՝
օրենքներն ու կանոնակարգերը կիրառելու համար այն դեպքերում, երբ դրանք տարածվում են ձեր կողմից
«ընկերության» ծրագրերի օգտագործման վրա:
o Բացի այդ, «ընկերությունը» կարող է տեղեկատվություն փոխանցել իրավապահ մարմիններին, այդ թվում
`դատարանում` երրորդ անձանց խնդրանքով:
• զ. Համաձայնություն
o «Ընկերությունն» իրավունք ունի հավաքել և օգտագործել ձեր տեղեկությունները ձեր համաձայնությամբ:
Ցանկացած պահի կարող եք չեղարկել ձեր համաձայնությունը: Եթե հետ վերցնեք ձեր համաձայնությունը, դուք չեք
կարողանա օգտագործել այն ծառայություններն ու առանձնահատկությունները, որոնք պահանջում են
տեղեկություններ, որոնք մենք հավաքում կամ օգտագործում ենք ձեր համաձայնությամբ տրամադրելու համար:
o Օգտագործողների համաձայնությամբ «ընկերությունը» հավաքում և օգտագործում է այն տվյալները, որոնք
անհրաժեշտ են օգտվողներին ծառայությունների որակը բարելավելու, լրացուցիչ ծառայություններ կամ
գործառույթներ տրամադրելու, ինչպես նաև օգտագործողների հետ հաղորդակցվելու համար: Եթե ԵՄ-ում
օգտագործում եք «ընկերության» ծառայություններ, ձեր թույլտվությամբ հավաքվում և օգտագործվում են հետևյալ
տեղեկությունները.
§ Գտնվելու վայրի մասին տվյալներ (ուղևորություններ պատվիրող օգտվողների համար)
Տեղեկություն գտնվեկու վայրի մաիսն իրական ժամանակում (ուղևորություններ պատվիրող օգտվողների համար)
§ Ուղևորությանն կարգավիճակի մասին ծանուցումներ
§ Ծանուցումներ. Զեղչեր և նորություններ
§ Համաձայնեցում օրացույցի հետ
o Այս տվյալների հավաքագրման և օգտագործման, համաձայնության տրամադրման և հետ կանչման, ինչպես նաև
այդ արդյունքների հետևանքների հետ կապված «ընկերության» դիմումների օգտագործման վերաբերյալ լրացուցիչ
տեղեկություններ ստանալու համար տե՛ս «Ընտրություն և թափանցիկություն» բաժինը ստորև:
Ընտրություն և թափանցիկություն
Ա. Գաղտնիության կարգավորում
«Ընկերություն» հավելվածում «Ծրագրի մասին» ընտրացանկը օգտվողներին ապահովում է տեղակայման և
կոնտակտային տվյալների ուղարկման և «Ընկերությունից» բջջային ծանուցումներ ստանալու պարամետրերը
սահմանելու կամ փոփոխելու հնարավորությամբ: Տե՛ս ստորև ՝ գաղտնիության կարգավորումների, դրանց
կարգաբերման կամ փոփոխման և դրանց անջատման հետևանքների վերաբերյալ տեղեկատվության համար:
• Գտնվելու վայրի մասին տեղեկություններ
o «Ընկերությունն» օգտատիրոջ սարքում օգտագործում է աշխարհագրական տեղակայման ծառայություններ
`ապահով և անվտանգ ուղևորություն ապահովելու համար: Աշխարհագրական տեղաբաշխման տվյալները կարող են
բարելավել ծառայության որակը, ներառյալ նավիգացիան և հաճախորդների աջակցությունը:
o Ընկերության կողմից ցանկացած պահի կարող եք միացնել, անջատել կամ կարգավորել տեղորոշման
տեղեկատվության հավաքածուն Ընկերության հավելվածի մասին հայտի ցանկում կամ ձեր բջջային սարքի
կարգավորումներում: Եթե ձեր սարքում անջատեք տեղորոշման ծառայությունները, ընկերության հավելվածի
օգտագործումը կանդրադառնա: Օրինակ, դուք ստիպված կլինեք ձեռքով մուտքագրել կայանման վայրը և
նպատակակետը:
• Ուղարկել գտնվելու վայրի մասին տվյալներ իրական ժամանկում(ուղևորություններ պատվիրող օգտվողների
համար)
o Եթե ձեր շարժական սարքում հնարավոր է տեղաբաշխման աշխարհագրական ծառայությունները, կարող եք նաև
թույլ տալ, որ «հավելվածը» պատվիրելու պահից մինչ ուղևորության սկիզբը վարորդին ուղարկի ձեր գտնվելու
վայրը: Սա կօգնի վարորդին ձեզ ավելի արագ գտնել:
o Ընկերության հավելվածի «ծրագրերի մասին» ցանկից ցանկացած պահի կարող եք միացնել կամ անջատել
գտնվելու վայրի մասին տվյալները վարորդին ուղարկելը: Եթե գտնվելու վայրի մասին տվյալներն ուղարկելը
անջատված է, կարող եք օգտագործել ընկերության ծրագիրը, բայց վարորդի համար ձեզ համար ավելի դժվար կլինի
գտնել:
• Ծանուցումներ. Պրոֆիլի թարմացումներ և ուղևորության կարգավիճակ:
o «Հավելվածը» -ը օգտվողներին տեղեկացնում է ուղևորության կարգավիճակի և պրոֆիլի թարմացման մասին:
Ծանուցումները «ընկերության» հավելվածի օգտագործման բաղկացուցիչ մասն են և չեն կարող անջատվել:
Այնուամենայնիվ, դուք կարող եք ընտրել, թե ինչպես եք ծանուցումներ ստանում ձեր ընկերության հավելվածում
«Ծրագրի մասին» ընտրացանկից:
• Ծանուցումներ. Զեղչեր և նորություններ:
o Դուք կարող եք հնարավորություն տալ ուղարկել ծանուցումների զեղչերի և «ընկերության» կողմից առաջարկվող
նոր հնարավորությունների մասին: Այս ծանուցումները ցանկացած պահի կարող են միացվել կամ անջատվել
Ընկերության ծրագրի «Ծրագրի մասին» մասին ցանկում:
Բ. ՍԱՐՔԱՎՈՐՈՒՄՆԵՐԻ ԹՈՒՅԼՏՎՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ
Բջջային պլատֆորմների մեծ մասում (iOS, Android և այլն) տեղադրվում են տվյալների որոշ տեսակներ, որոնք
ծրագրերը չեն կարող մուտք ունենալ առանց ձեր համաձայնության: Այս պլատֆորմներն ունեն տարբեր
թույլտվությունների համակարգեր `ձեր համաձայնությունը ստանալու համար: IOS պլատֆորմը, որն առաջին անգամ
եք օգտագործում հավելվածը նախազգուշացնում է, որ «ընկերություն» ծրագիրը փորձում է մուտք գործել տվյալների
որոշակի տեսակների և թույլ է տալիս ընդունել (կամ մերժել) հարցումը: Android սարքերը ձեզ տեղեկացնում են
«Ընկերություն» հավելվածի գործարկման համար անհրաժեշտ թույլտվությունների մասին, նախքան ծրագիրը
կարողանաք օգտագործել: Այնուամենայնիվ, ձեր կողմից հավելվածի օգտագործումը համարվում է նման
թույլտվություններ տրամադրելը:
Գ. ԳՆԱՀԱՏԱՈՒՄ ԵՎ ՎԱՐԿԱՆԻՇ
Յուրաքանչյուր ուղևորությունից հետո ուղևորները կարող են գնահատել վարորդներին, ինչպես նաև հետադարձ
կապ թողնել ուղևորության ընթացքի մասին: Ռեյտինգային ընտրակարգը բարձրացնում է կողմերի
պատասխանատվության մակարդակը նրանց վարքագծի նկատմամբ: Սա նպաստում է ինչպես վարորդների, այնպես էլ
ուղևորների համար հարգալից և անվտանգ միջավայրի ստեղծմանը:
Վարորդի վարկանիշը կարելի է գտնել «Ընկերություն» հաճախորդի օգտագործողի հավելվածում անձնակազմի
ընտրության ներդիրում, եթե վարկանիշային համակարգը օգտագործվում է ընկերության կողմից:
D. Բացատրություններ, պատճեններ և ուղղումներ Դուք կարող եք հարցնել «ընկերությանը».
• Մանրամասն բացատրություն այն մասին, թե ինչ տեղեկատվություն է հավաքել «ընկերությունը» ձեր մասին և
ինչպես է այն օգտագործվում:
• Ձեր անձնական տվյալների պատճենը, որը հավաքել է «ընկերությունը»:
• Ձեր ընկերության ոչ ճիշտ տեղեկատվության ուղղում, որը պահվում է «ընկերությունում»: Հարցումը
«ընկերությանը» կարող է ուղարկվել ընկերության էլ. Փոստի հասցեով:
Ընկերության հավելվածում պրոֆիլի կարգավորումների ցանկի միջոցով կարող եք փոխել ձեր պրոֆիլում գրանցված
անունը, հեռախոսահամարը և էլ. Փոստի հասցեն: «Ընկերություններ» հավելվածում կարող եք գտնել նաև
ուղևորությունների, պատվերների, առաքումների պատմություն:
E. ՇՈՒԿԱՅԱԿԱՆ ՆՅՈՒԹԵՐԻ ՍՏԱՑՄԱՆ ՀՐԱԺԱՐԱԿԱՆ
Դուք կարող եք ապաբաժանորդագրվել «ընկերության» գովազդային փոստի ստացումից `հարցում ուղարկելով
ընկերության էլ. Փոստին: Կարող եք նաև հրաժարվել «ընկերության» կողմից էլ․փոստի և այլ
հաղորդակցությունների ստացումից ՝ հետևելով այդ հաղորդագրությունների հրահանգներին: Խնդրում ենք նկատի
ունենալ, որ հրաժարվելու դեպքում մենք միևնույն ժամանակ կարող ենք ձեզ ոչ գովազդային հաղորդագրություններ
ուղարկել, ինչպիսիք են ուղևորության անդորրագրերը կամ ձեր պրոֆիլի տվյալները:
Քաղաքականության թարմացումներ
Այս քաղաքականությունը կարող է ժամանակ առ ժամանակ փոխվել: Եթե մենք էական փոփոխություններ կատարենք,
մենք ձեզ այդ մասին կտեղեկացնենք «ընկերության» դիմումների կամ կապի այլ միջոցներով, ինչպիսիք են
էլ.փոստը․ Այն չափով, որքանով թույլատրվում է գործող օրենսդրությամբ, ձեր կողմից այդպիսի ծանուցումներ
ստանալուց հետո ծառայությունների օգտագործումը նշանակում է, որ դուք ընդունում եք փոփոխված
Քաղաքականությունը: Մենք խորհուրդ ենք տալիս պարբերաբար վերանայել այս Գաղտնիության քաղաքականությունը
՝ վերջին փոփոխություններին տեղյակ լինելու համար: Մեր Գաղտնիության քաղաքականության նախորդ
տարբերակները մատչելի կլինեն նաև վերանայման համար: